fredag 20 november 2009

som att sticka hål på en ballong

så känner ja mig nu :S

ingen ork ingen lust ingen vilja.
att kärlek kan göra såhär ont är ofattbart :S
känner inte igen mig själv längre.
Är ledsen hela tiden o vill bara gråta,
men vad tjänar de till??
Ingen mår bättre av de och minst jag..
Har vart med Carro som är en klippa.
Vi pratar inte om de som är jobbigt,
bara om roliga saker, spelar tv spel och är i stallet,
Då finns de inte så mkt tid till att fundera.
Men ja kan ärligt säga att ja ALDRIG mått såhär psykist dåligt
någon gång.
Och ja hoppas av hela mitt hjärta att ja slipper uppleva detta igen!!

Jag Älskar MIN Daniel de är ingen tvekan om de men...
Jag vill tror och hoppas att de kommer bli bra.
Men vi får se vart tiden och ödet tar oss.

Elin gumman du är underbar! Tack för onsda kvällen <3

1 kommentar:

Elin sa...

Gulle Dig <3 älskar dig mä, ses snart igen vännen, och även när vi inte ses, så finns jag ändå Alltid här ! puuusss ! <3<3<3