måndag 21 september 2009

palla...


nu finns ännu fler anledningar till att flytta här ifrån
de handlar inte om att ja vill rymma ifrån några problem
är bara förbannat trött på att folk ska snacka så mkt..
Här kommer man och försöker ställa upp på folk o hjälpa till..
Ne då kommer bakslaget från ett oväntat håll :S
Jag har aldrig någonsin velat ngn ngt illa..
och framförallt inte dom som påstår sig vara en av mina bästa vänner.
Känner mig så grymt förd bakom ljuset....

Tur man har sina ÄKTA vänner som säger sanningen iaf.
Tack för att NI finns.. <3<3

Jag vet att DU tycker vi är fega stolpskott!
Du sitter o säger en sak till oss men NEKAR de till den personen de gäller... :S
Du sa flera ggr att du vart med andra för att han skulle få känna hur de kändes att bli sårad.
Så ja undrar vem de är som är feg? Som inte ens kan vara ärlig hela vägen...

3 kommentarer:

.. sa...

Att vara med andra är inte samma sak som att vara med andra när man är i ett förhållande. Alla tolkar vi saker olika.

Carro sa...

Du e värd så mycket mer än dom idioterna där uppe Catta! Skit i dom jävlarna och kom hem nu:)

Robert sa...

Håller med Carro :) Tycker inte om att se dig så nere =/ Kommer ALLTID att finnas här för dig och mig kan du alltid lita på :) Men det vet du redan!