söndag 6 september 2009

Festis <3


Min prins har vart lite slö nu i 2dagar...
verkligen velat vara nära o försökt få uppmärksamhet hela tiden..
Dumma korkade jag har bara stött bort han..
Stackarn försökte tala om att han inte mådde bra..

Så la han sig i mitt knä hemma hos Bettan ida. så kände ja på hans nos och OJ va varm den va.
Tog tempen och den visa 39.9... Inte konstigt han vart trött :(
Tog om tempen 5ggr på 1timme och den visa samma hela tiden så ja ringde veterinären..
Igen tvekan om att han skulle in.. Så kl4 fick ja tid, jag och katti packa oss iväg..
Kom dit dom tar blodprover för att kolla inreorgans värden osv.. Tar urinprov och även då med kateter.. stackars fesits.. men han hade fått lugnande så de gick fint..
Alla värden va perfekta o allt såg toppen ut.. SKÖNT..
men varför denna höga temp?!?!
VI disskutera fram och tillbaka och kom fram till att de va tryggast att ha kvar han där över natten. Kändes såklart jobbigt men ja vet att om han blir sämre får han hjälp på stört..
Tacka gud för att agria finns och MAMMA såklart... min älskade mamma,
vad hade ja gjort utan dig?!? <3<3

10.30 imorron får ja ringa till vet o få veta lite mer om dom inte hinner ringa innan.
HOPPAS SÅ INNERLIGT att han mår bättre redan nu!

1 kommentar:

Linnea sa...

Nej men usch! Stackars Festis!